piątek, 28 października 2011

For face

Trądzik to jak każdy młody człowiek wie, najgorsza zmora nastolatka. Wiele z nas ma ten problem i nie każdy wie jak sobie z nim poradzić. Dzisiaj przygotowałam kilka żelów i toników, które testowałam.

1. SORAYA Care & Control
Ja sama stosowałam tylko tonik (3 od lewej) i żel (4 od lewej) i przyznam, że nie był taki zły. Używała ich dwa razy dziennie i po jakimś miesiącu mały trądzik zszedł, gorzej z tym dużym. Ale myślę, że opylało się go kupić. Zapach ma bardzo fajny. :P Na 10 sądzę,że gdzieś tak 8.

2. ziaja nuno
Zdjęcie mało wyraźne ale da się przeżyć. :P Tutaj jest tylko żel, ponieważ toniku się nie dało wkleić, ale chyba będziecie wiedzieć jak tonik wygląda, co nie?
ziaja to ogólnie fajna firma, ma w porównaniu do innych marek tanie produkty i to jest plus. Ale jeśli chodzi o usuwanie pryszczów to jest do niczego. Oczyszcza i skóra jest po nim fajna, ale naprawdę nic więcej. Za to zapach ekstra! :P Daję około 6/10.


3. Perfecta no problem!

Przez pomyłkę wzięłam w sklepie żel z mikrogranulkami, których nie lubię, ponieważ strasznie podrażniają skórę, no ale cóż, to mój błąd. Więc stosowałam sam tonik (hihi). Pomóc nic nie pomógł, ale to może właśnie przez ten błąd. Zapach taki dziwny, no ale może być. Około 5/10
PS Ja używałam tych zielonych. :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz